Az Aura-Soma Színterápiához vezető utam és az összetevők

gyogynovenyek4.jpg

2006-ban találkoztam életemben először az Aura-Soma színterápiával. Éppen egy nagy válságban volt az életem, párkapcsolati és munka szempontjából egyaránt. Gyakorlatilag összeomlott minden akkor körülöttem, amit addig felépítettem, és amire azt hittem, hogy az életem fő célja abban kiteljesedni. De nem így lett. Hirtelen mindennek vége szakadt. Szinte egyik napról a másikra. Akkor kezdtem el kicsit másfelé is keresgélni, mint amiben eddig voltam és léteztem. Gyerekkorom óta tudtam, hogy van valami más is a látható világ mögött, de az élet elsodort és nem foglalkoztam vele. De aztán eljött az idő, amikor visszatértem erre az útra, elkezdtem új dolgok felé is nyitni, és újra befelé figyeltem önmagamba. Újra elkezdtem hallgatni a megérzéseimre, elindultam egy új irányba, az önismeret útján. Ekkor találkoztam az Aura-Soma-val. Azonban abban a pillanatban teljesen lehetetlennek tűnt, hogy elvégezzem a képzést, mert anyagiakban sem bővelkedtem, de éreztem, hogy ez az utam, és döntöttem, aztán valahogyan mégis megoldódott. A mai napig hálás vagyok a tanáromnak, aki megismertette velem ezt a színes világot, ami azóta is alapját képezi minden segítői tevékenységemnek. Minél többet tanultam meg az Aura-Soma üvegekről, annál jobban kezdtem megismerni önmagamat is, és fedeztem fel általuk azokat a képességeimet, tehetségeimet, félelmeimet és gyengeségeimet is, amelyeket jól elrejtettem magamban és gátoltak a fejlődésemben. De szembe mertem nézni ezekkel, és ebben a folyamatban az üvegek nagy segítséget jelentettek. Akkor már éreztem, hogy nekem ezt meg kell tanulni, hogy másokat is támogatni tudjak az Aura-Soma rendszer adta lehetőségekkel. Azóta szeretettel mutatom meg ezt a lehetőséget, amely vezethet és támogathat az önismeret útján bárkit, aki nyitott a színek, a gyógynövények, kristályok energiáinak befogadására. 

05ae84d9b7fc7d9e211eaacb021ec6cb_29f2bb29b63782175ea74faa820d46c7.jpg

🩷Ajánlom szeretettel az alábbi érdekességet az olajok összetevőiről. 👇

 

Az alábbiakban felvázoltuk azokat az erőteljes illóolajokat és kristályokat, amelyek a legnépszerűbb színeinket alkotják. Keresd meg a sajátodat, és fedezd fel az összetevőket, amelyek segítenek abban, hogy önmagad legjobb verziójává válj.

b77.jpg

CSAK A LEGJOBB, ORGANIKUS ÖSSZETEVŐK

🌱🌿Csak a legjobb minőségű organikus összetevőket használjuk, hogy könnyedséget, egyensúlyt és nyugalmat hozzunk az energetikai rendszerbe. Ez szerves része a "talajt a léleknek" filozófiánk iránti elkötelezettségünknek, amely hatással van mindenre, amit teszünk, és miért csináljuk.🌿

Ezt a szándékot fejezzük ki otthonunkban, a Shire Farmon, amely az angliai Lincolnshire vidék szívében található. Itt termesztjük szeretettel termékeink számos összetevőjét.🩷

MILYEN ÖSSZETEVŐK ALKOTJÁK AZ AURA-SOMA SZÍNEIT?

Az alábbiakban felsoroljuk az Egyensúlyüveg leggyakrabban választott színeit, valamint azok gyógynövénykivonatait, kristály- és illóolaj-összetevőit.

Kék 💙

Levendula, kék kamilla és árnika illóolajokkal, rózsakvarc, zafírkék, kalcedon, kék tavi achát, kianit, lapis lazuli és türkiz kristályokkal kombinálva. A gyógynövénykivonatok közé tartozott az árnika és a kamilla.

Tiszta 🤍

Átlátszó Equilibrium palackjaink rózsa muskátli illóolajat tartalmaznak rózsakvarc, opál, átlátszó kvarc és danburit kristályokkal kombinálva. Ezek az összetevők csatlakoznak a piretrum, a kamilla és a máriatövis gyógynövénykivonataihoz.

Zöld 💚

A levendula és az E-vitamin illóolajokat rózsakvarc, krizopráz, smaragd, görögdinnye turmalin, Chrysocolla, fekete turmalin, aventurin és malachit kristályokkal kombinálják. A gyógynövénykivonatok közé tartozik az aloe, a galagonya, a körömvirág és a rozmaring.

Magenta 🩷

Rózsa muskátli, Frangipani és Jojoba illóolajokat, valamint rózsakvarcot, rubeolitot, görögdinnye turmalint, rózsaszín angyalit és vérkőkristályokat tartalmaz. A Magenta Hypericum, Arnica, Viola és Milk Thistle gyógynövénykivonatokat tartalmaz.

Narancs 🧡

Az Ylang Ylang, a JoJoba és az E-vitamin illóolajok találkoznak a rózsakvarc, a cink, a narancs kalcit, a tűz opál, a karneli, a rubin zoizit és a topáz kristályokkal. Körömvirág és Eschscholzia gyógynövénykivonatok is szerepelnek.

Rózsaszín 🩷

A rózsa muskátli, a frangipani és a jojoba illóolajok erős kombinációt alkotnak a rózsakvarc, a danburit, a görögdinnye turmalin és a rózsaszín angyalit kristályokkal. Ezekhez csatlakoznak a Guelder Rose, a Milk Thistle és a Rose Damascena gyógynövénykivonatok.

Lila 💜

Az Arnica, Valerian, Viola és Gentian gyógynövénykivonatok csatlakoznak a rózsa muskátli, ibolya és jojoba illóolajokhoz, és rózsakvarc és ametiszt kristályokkal kombinálódnak.

Piros ❤️

Az Ylang Ylang és a JoJoba illóolajok rózsakvarc, rubeolit, karnelian, rubin zoizit, vérkő és rodolit kristályokkal keverednek. A Red Hypericum, körömvirág és Rose Canina gyógynövénykivonatokat is tartalmaz.

Türkiz 🩵

A levendula és a rózsa muskátli illóolajok rózsakvarc, krizopráz, türkiz, krizokolla, kinit és akvamarin kristályokkal keverednek, hogy létrehozzák türkiz egyensúlyi palackjainkat. Az aloe és a vadgesztenye gyógynövényesszenciák szintén szerepelnek az összetevőkben.

Lila 💜

Ylang Ylang, jojoba és E-vitamin rózsakvarc, ametiszt és karoit kristályokkal párosítva. Arnica, A gyógynövénykivonatok közé tartozik a Gentiana, a Valeriana és a Viola.

Sárga 💛

Az Ylang Ylang, a jojoba és az E-vitamin olajok rózsakvarccal, sárga kvarccal, topázkristályokkal és körömvirág gyógynövény kivonattal kombinálódnak.

Forrás: aura-soma.com

👉Téged milyen színek vonzanak? Szeretnéd megbeszélni ezt egy Aura-Soma konzulenssel?
A világ több mint 40 országában elérhető, miért ne keresnél fel engem?👇

 

16 évnyi tapasztalattal a hátam mögött, Regisztrált Aura-Soma Konzulensként, várlak szeretettel bármelyik konzultációra, amelyikre éppen a lelked vagy a szíved hív. Az Aura Soma® konzultáció lehetőséget ad arra, hogy mélyebben megismerd önmagadat, és segít az életed különböző területein.

aura-soma-accredited-stamps_practitioner.jpg

🌈Mi is az Aura-Soma? Klikk ide

Ha érdekel, érdemes kipróbálni!
Ha még nem ismersz, akkor Ismerj meg!: Rólam bővebben  

Az Aura-Soma nemzetközi honlapján is megtalálsz: Klikk ide

 

Szeretettel és Fénnyel:

Netty

netty_uvegek.jpg
TikTok: @nettytudatossag
YouTube: Netty Ambrus
Instagram: @nettytudatossag
FB: Fehér Pegazus Lélekút Egyesület; 
Angyalok és Virágtündérek

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatossagtestbenlelekben.blog.hu/api/trackback/id/tr4618416887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tudatosság Testben és Lélekben

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása