Hol akadhat el az életed és mik a jelei? 2. rész

A  mai blogban, ahogy ígértem, folytatjuk a sort, hogy hol is akadhat el az életed. Az 1.részt itt találod: Klikk ide

image-career-success-e1419282949370_jpg.jpgA következő témánk: MUNKA, KARRIER, PÉNZ

 

 

De először szeretném elmesélni el a saját történetem.

 r_4.jpgA munkahelyem 19 évesen egy hivatal volt, ahol adminisztrációs munkát végeztem. Egy ideig nagyon jó volt, hiszen sokat tanultam, sok tapasztalást gyűjtöttem, melyek szükségesek voltak a későbbiekben és még most is hasznosítom őket. De jó pár év után már kezdtem kinőni, és többre vágytam, éreztem, hogy ennél több van bennem. Elkezdtem tanulni, keresgélni, hogy merre mehetnék tovább. Rájöttem, hogy számomra a vállalkozási forma lesz a legjobb, mert addigra már túl korlátoltnak ítéltem meg az alkalmazotti létet. Amikor már azt éreztem, hogy gyomorideggel megyek be az irodába, és különféle testi szintű panaszaim is kialakultak, akkor jutottam el az elhatározásra, hogy lépnem kell. Még ha a teljes bizonytalanságba is mentem tovább, mivel a vállalkozásokat be kell vezetni, fel kell futtatni, nem minden hónap elején érkezik a fizetés, és folyamatos jelenlétet is igényel. Szerencsére mindig a megfelelő emberekkel találkoztam, akik segítettek és támogattak az úton. Azt hittem most megvalósítom az álmomat, és éjjel-nappal dolgoztunk, beletettem minden tőlem telhetőt. De egy idő után elfáradtam, kiégtem.... és kezdtek a megrendeléseink is elmaradozni. Jött az újabb hidegzuhany. Lehet, hogy mégsem ez az utam? Azt éreztem, hogy ez sem boldogít többé, hanem inkább csak aggodalmat és stresszt jelent már számomra. Jött az újratervezés.....megint. Ekkor fordultam a spiritualitás felé. Megnyíltam az újabb ismeretlen előtt és hagytam, hogy beáramoljon az, ami éppen jönni akar. Jött is.... elvégeztem sokféle kurzust - különböző önismereti tanfolyamokat, spirituális vezetőképzőt, tanultam pszichológiát és parapszichológiát, elutaztam külföldi spirituális utakra, és ez az egész afelé sodort, hogy az emberek segítése lett az újabb cél. Természetesen ehhez magamat is rendbe kellett tenni minden szinten. Közben tapasztaltam örömöt és fájdalmat, találtam új barátokat, új szerelmet, éltem át sok csalódást is, veszteséget...de, ...

.. mindig hallgattam a megérzéseimre, figyeltem a jelekre és követtem a szívemet.  Ezt javaslom nektek is. Az út nem könnyű, de most is azt mondom, hogy megérte, hogy mertem dönteni és lépni, és ezen az úton már 16 éve rajta vagyok.  Ezen idő alatt nagyon sok embernek segítettem már, és olyan kilátástalan helyzeteket oldottunk meg, amikről már éppen lemondani készültek, mielőtt eljutottak hozzám. De azóta is fontosnak tartom a folyamatos önvizsgálatot, és a megújulást. 2012-ben hoztunk létre egy Egyesületet, amelynek a keretében célunk a tudatosságra való figyelem felhívás, és többek között az alternatív terápiák jelentőségének terjesztése. Imádtam, amikor vadon élő delfinekkel úsztunk, és csoportokat vittem a Vörös tengerhez. De ennek is lejárt az ideje az életemben, el kellett engednem. Aztán lovakkal dolgoztunk együtt és lovas élményprogramokat szerveztem, és most éppen megint egy megújuló szakaszban vagyok pár év visszavonultság után.

Szerencsésnek érzem magam, hogy azzal foglalkozhatok, amit szeretek. Természetesen hálás vagyok mindazoknak akik támogattak, tanítottak és segítettek az utamon, hiszen ez egyedül nem ment volna.

Tanulságként szerettem volna ezt megosztani veletek, ami az életem egy része a munka szempontjából (persze ez eléggé tömörített és nem részletes változatban), mert hátha ezzel is tudok valakit inspirálni, segíteni, reményt adni, utat mutatni.

  Ha pl. az alábbiakat észleled: :

  • Nehézségeid vannak a munkatársaiddal;
  • Kiégett, lehangolt vagy, és már nem érzed a motivációt és a szenvedélyt a mostani munkádban;
  • Utálsz már bejárni a munkahelyedre; azt érzed, hogy neked mást kellene csinálnod, nem ott van a helyed;
  • Nem találod az egyensúlyt a munka és a magánéleted között;
  • Elveszítetted a munkádat, vagy akár fel szeretnél már mondani, de nincs elég bátorságod hozzá.

Akkor a következő kérdéseken érdemes elgondolkodni:

  • Elégedett vagyok a mostani munkámmal/munkahelyemmel?
  • Milyen változtatásokat tudnék megtenni, hogy egyensúlyba hozzam a munkám és a magánéletem?
  • Milyen munka töltene el örömmel? Mit tennék meg érte? Mi a fontos számomra a munkámban (pl. a pénz, a kreativitás, az öröm, több szabadidő, egyedül jobban szeretek dolgozni, vagy csapatban, vállalkoznék vagy beosztott vagyok inkább... stb)?
  • Mennyire értékelem saját magamat? 
  • Mik az értékeim? Miben vagyok én a legjobb?
  • Milyen munkával tudnám az embereket is segíteni, amiben örömömet is lelem?

 

 Jó elmélkedést kívánok! 

Ha sikerül egyedül megtalálnod a válaszokat és a megoldást, akkor örülök, hogy segíthettem.
Ha úgy érzed, hogy egyedül nem megy, és külső segítségre van szükséged, akkor bátran keress meg! 

A következő blogban jön a következő téma, ami a CÉLTALANSÁG.

 

 Ha szeretnél elmélyülni önmagad megismerésében, és ehhez keresel támogató gyakorlatokat, információkat, terápiás lehetőségeket, akkor jelentkezz a Facebook zárt csoportomba. Pár kérdés megválaszolásával tudlak beengedni, csak valós profillal. 
(1) Tudatosság testben-lélekben | Facebook

Remélem hozzá tudok járulni a további fejlődésedhez a tudatosodás és gyógyulás útján. Szép napokat kívánok!

Netty
További infót találsz rólam: www.feherpegazus.hu 

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatossagtestbenlelekben.blog.hu/api/trackback/id/tr1418253913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tudatosság Testben és Lélekben

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása