Elindulnál a változás útján, de nem tudod merre és hogyan?

Az egyik mottóm az, hogy " egyetlen állandó dolog az életben, az a változás". Valakinek könnyebben megy, valakinek meg nagyon nehezen. Aki hajlamos ragaszkodni a múlthoz, annak biztosan nehéz. Szerencsére én azok közé tartozom, hogy ha felismerem, hogy változásra van szükség, akkor döntök és meg is lépem, ilyenkor már nem szeretem húzni-halasztani, mert csak egyre rosszabb lesz. Persze vannak olyan helyzetek, amikor ez kívülről nagyon drasztikusnak látszik, és mások nem is értik, de hiszen nem is érthetik, mert más nincsen az én cipőmben. Viszont én tisztában vagyok vele, hogy tudatos döntés áll mögötte. 

A 16 évnyi konzultációs tapasztalattal a hátam mögött, az láttam, hogy a legtöbb embernek nehezen megy, hogy változtasson. Miért is? Mert döntéssel és cselekvéssel jár, mert ki kell lépni a megszokottból, mert fájdalmas lehet, mert az ismeretlen felé visz.. stb. Látszólag könnyebb az, hogy inkább benne maradsz a régiben, de hosszú távon lélekölő lehet. Persze ez függ attól is, hogy milyen helyzetben vagy és miben lenne szükség a változásra, továbblépésre. A legtöbben halogatják, kifogásokat keresnek és ez már addig juthat, hogy testi szintű megbetegedéssel is szembe kell nézniük. Szerintem jobb nem megvárni ezt a fázist. De még ilyenkor is van olyan, aki inkább csak orvoshoz szaladgál és nem akar szembenézni a lelki okokkal, a miértekkel. Persze mindenkinek megvan a joga, hogy úgy éljen, ahogy akar, de nekem az a célom, hogy felhívjam erre a figyelmet, hogy időben felismerni és cselekedni, az a tudatosság útja. Azt gondolom, hogy nem szenvedni jöttünk, hanem élni az életet. Te melyiket választod? A lassú szenvedést vagy inkább a változást? 

butterflychange.jpg

Azoknak, aki hajlandók szembenézni a nehézségeikkel és a változást választják, létrehoztam egy online, egyéni programot, melynek a neve: "Élet-transzformációs program".  

Kinek is segíthet?

- Aki felismerte, hogy valamilyen változás szükséges az életében, különben megreked ott, ahol éppen van; és eljutott oda, hogy tenni is képes érte, de nem tudja merre és hogyan.

- Akinek már fizikai tünetei vannak és szeretné megérteni, hogy mi van mögötte.

- Aki feltette magának már a kérdést: Ki is vagyok én? Miért is jöttem erre a világra?

- Aki most kezd rájönni, hogy az élet több, mint ami látszik itt a fizikai síkon. 

- Aki most indul el az önismeret, tudatosodás útján, és szeretne saját magáról; a veleszületett energiáiról; a vállalt feladatairól többet megtudni. Valamint felismerni és elengedni azokat a családi és múltbeli mintákat, amiket működtet tudat alatt, és blokkolják a saját életét.

Jelentkezhetsz bármikor, amikor úgy érzed itt az idő és elindulnál. A lépéseket neked kell majd megtenned, de én adhatok eszközöket és támogatlak útközben.

Ez a program megtaníthat más szemszögből rálátni önmagadra és a világodra, elindít a változás útján és kiegészíti önismeretedet; mely online, egyéni, személyre szabott konzultációkat tartalmaz kéthetes időszakokban, összesen 10 alkalommal, előre leegyeztetett időpontokban. Az egyes alkalmak másfél - max. két órát vesznek igénybe, és fontos, hogy arra az időre egyedül legyél, ne zavarjon senki. Biztosítom a teljes figyelmet, a biztonságos teret és elfogadást, ítélkezésmentesen, hogy meg tudj nyílni annyira, hogy a felszínre tudjuk hozni a mélyen eltemetett mintákat, emlékeket. Majd ezeket felismerve, el is tudd engedni, és elindulj az új lehetőségek felé.

Természetesen, - a személyes konzultáció - igény szerint utána is folytatható, olyan rendszerességgel, ahogy számodra a legjobb, ezt hívom "Életút kísérésnek".

 "Ne feledd, minden ajtó az életben, egy új lehetőségre nyílik.
Van elég bátorságod belépni?"

Ha igen, akkor további részleteket kapni és jelentkezni az alábbi linken, a weboldalamról lehet: Klikk ide

E-mail: feherpegazusinfo@gmail.com

doors.jpg

További szép napokat kívánok! 

Szeretettel: 

Netty

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatossagtestbenlelekben.blog.hu/api/trackback/id/tr218250047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tudatosság Testben és Lélekben

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása